using System; // Введіть кількість вершин: 4 // Введіть координати вершин: // x[0]: 0 // y[0]: 0 // x[1]: 1 // y[1]: 0 // x[2]: 1 // y[2]: 1 // x[3]: 0 // y[3]: 1 class Program { static void Main() { // Введення кількості вершин Console.Write("Введіть кількість вершин: "); int n = int.Parse(Console.ReadLine()); // Ініціалізація масивів для зберігання координат вершин double[] x = new double[n]; double[] y = new double[n]; // Введення координат кожної вершини Console.WriteLine("Введіть координати вершин:"); for (int i = 0; i < n; i++) { // Введення координати x для кожної вершини Console.Write($"x[{i}]: "); x = double.Parse(Console.ReadLine()); // Введення координати y для кожної вершини Console.Write($"y[{i}]: "); y = double.Parse(Console.ReadLine()); } // Розрахунок площі багатокутника double area = CalculatePolygonArea(n, x, y); Console.WriteLine($"Площа багатокутника: {area}"); } // Розрахунок площі трикутника за координатами його вершин static double CalculateTriangleArea(double x0, double y0, double x1, double y1, double x2, double y2) { // Формула площі Гауса для трикутника return Math.Abs(0.5 * ((x1 - x0) * (y2 - y0) - (x2 - x0) * (y1 - y0))); } // Розрахунок площі багатокутника за координатами його верши static double CalculatePolygonArea(int n, double[] x, double[] y) { double totalArea = 0; // Обхід кожного трикутника у багатокутнику та додавання їхніх площ for (int i = 2; i < n; i++) { double triangleArea = CalculateTriangleArea(x[0], y[0], x[i - 1], y[i - 1], x, y); totalArea += triangleArea; } return totalArea; } }